Easy on, easy off, and comfortable all day. Serene I barefoot mules feature a breathable perforated upper, roomy toe box, and soft footbed. The backless design slips on easily, while the neutral look works from the office to home and casual outings.
Our machine-washable shoes are made with durable materials that can withstand a gentle wash cycle. To preserve their quality and ensure proper cleaning, follow these steps:
Pre-Wash: Remove the laces and insoles.
Placement: Put the shoes in a delicate wash bag (a pillowcase works too).
Washing Cycle: Use cold water with mild detergent on a gentle cycle.
Drying: Shake off excess water and air dry—avoid using a dryer.
Tip: The shoes will regain their original shape after one or two wears.
Non-Machine-Washable Shoes
For shoes that are not machine washable, gentle hand-cleaning is recommended to protect the materials and ensure longevity. Follow these steps:
Surface Cleaning: Use a soft brush to remove loose dirt from the surface.
Hand Washing: Mix a little warm water with mild detergent, and gently scrub the shoes with a soft brush.
Wipe Down: Use a damp cloth to wipe away any excess cleaning solution.
Drying: Remove the insoles and air dry the shoes at room temperature—avoid direct sunlight and radiators.
Note: Some materials, such as canvas or faux leather, may lose their shape or get damaged if machine washed.
Most cities enjoy free shipping on orders over $18 USD. For detailed shipping information, please refer to our Shipping Policy
30 Days Warranty
We offer a 30-day after-sales guarantee. For detailed information on after-sales service, returns, exchanges, and refunds, please refer to our Return & Exchange Policy.
At SAGUARO, we strive to minimize our environmental impact with thoughtful design and eco-friendly materials.
Sustainable Materials
Natural Rubber Soles: Durable, slip-resistant, and environmentally friendly, supporting natural movement without compromise.
4mm Polyurethane Foam Insoles: Crafted for comfort and sustainability, these insoles are recyclable, biodegradable, and meet international environmental standards.
Multifunctional Woven Bags: Our versatile, reusable packaging eliminates the need for disposable boxes, reducing waste.
With a minimalist, animal-friendly approach, SAGUARO’s designs keep you connected to nature every step of the way.
I love these shoes, I recommend sizing up one size from your typical Saguaro shoe size as these are tiny bit too small for me. Saguaro customer service was excellent and I am exchanging for a new pair which I cannot wait to receive. The width is nice and comfortable, the suede exterior is soft and the foot bed is nice and comfortable. Can’t wait to use them this summer
I have already made my complaint about the straps falling off my shoes.
I would just like to say that Saguaro responded in a very supportive and efficient manner . They are sending me replacement shoes which I look forward to receiving. I already have other Saguaro shoes that I am very happy with.
Comfortable right out of the box. The thing I love the most about barefoot shoes is they take no breaking in. Whether wearing with the heel strap on, or folded forward, the snug fit keeps them firmly on your feet. Will buy again.
These are super comfy. Been wearing them all day around the city. No blisters, no rubbing. Nice and wide and cool, with a flexible but safe sole, I stepped in glass the other day and no problems at all.
Store owner replied:
Thank you so much for sharing this — it truly means the world to us 😊
We're deeply grateful for your trust and kind words. Knowing that our shoes kept you comfortable and safe throughout your day is the greatest encouragement we could ask for. We'll keep working hard to maintain that quality, and we promise to keep improving 🙏💚
Strap keeps coming apart. Plus both pins( the metal bits that go into the holes on the straps to tighten) on straps have fallen out twice. This shouldn’t happen with brand new shoes and I am really annoyed
Store owner replied:
Thank you for your feedback, and I'm really sorry for the trouble you've experienced. Having the strap come apart and the metal pins fall out on a brand new pair is definitely not acceptable, and I completely understand your frustration.
Please know that we've already reported this issue to our product team, and improvements will be made in future updates. We truly appreciate you giving us the chance to get better — your feedback helps us improve for everyone.
If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to reach out.
I absolutely love these shoes! So comfy and soft and I love that I can feel the floor 😌 I also love that these shoes are so flexible and move with my feet!
Store owner replied:
Thank you for your feedback; we take the two issues you raised very seriously. 💚💚
We have noted your comments regarding the overall width of the shoe. While our design intent was to provide a wide toe box to allow for natural toe movement, we acknowledge your feedback that the shoe feels wide throughout. We will share this information with our product team so they can continue to refine our existing models.
We sincerely apologize for the issue with the buckle breaking after fewer than ten wears. This quality issue falls short of our standards. We will have a customer service representative contact you shortly to provide a solution.
Thank you again for your candid feedback; it is invaluable to us as we work to improve our products. 🙏
The first pair I bought broke within an hour of wearing them. You exchanged them for this pair which are so badly made I can't believe they came from the same company. I've been buying shoes from you since 2023 and am horrified to discover that I dont have an option to get a refund on this last pair. I will be looking to take my business elsewhere in future.
Store owner replied:
Thank you for your feedback. We are very sorry to have let you down; such an experience is indeed unacceptable, and we offer our sincere apologies.
Regarding the issue you mentioned about being unable to request a refund, this is because you have already requested an exchange once. The system is set by default to allow only one self-service return or exchange per order, so you are unable to submit another request online. However, in such cases, please contact our customer service team directly, and we will process this manually for you; we will certainly not shirk our responsibility.
We have already passed on your feedback to the relevant departments and will work with our warehousing team to strengthen quality checks prior to dispatch to prevent similar issues from occurring again. As a gesture of goodwill, we will arrange for our customer service team to resolve this issue for you; there is no need for you to return the shoes. Thank you once again for your honesty; we will carefully reflect on this and make improvements. 🙏
Love these . Very comfortable, easy to get on and off with no need to unbuckle straps. Wearing now in winter both with and without tights. I imagine they will also be cool enough in summer because of the open work design. Great neutral colour, works with many outfits and sits nicely on the more dressy/ less sporty side of the barefoot range at an affordable price.
My whole family has been buying saguaro for years. There is seven of us so we have bought a lot. This pair was terrible felt very cheaply made did not have good materials and the strap broke the first day I wore them out.
Store owner replied:
Thank you for your feedback; we take your comments very seriously. As a brand that has enjoyed the support of your whole family for many years, we are deeply sorry to have let you down on this occasion. The fact that the laces broke on the very first day and the materials feel distinctly cheap does indeed fall short of our quality standards and has failed to live up to the trust your family has placed in us. We have made a detailed record of these issues and have passed them on to our product team for improvement. In the meantime, we will arrange for a member of our customer service team to contact you to assist with the after-sales process. Thank you for your continued support; we will strive to improve and live up to your trust. 🙏
Store owner replied:
Hi there, we are truly sorry to hear that your shoes arrived broken. That should never happen, and we completely understand your frustration.
We have arranged a full refund for you, which has been processed by our customer service team. Please allow a few business days for the refund to reflect in your account.
Your feedback about checking fixtures before shipping has been noted and shared with our quality control team. We will take this seriously to prevent similar issues in the future.
Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for the inconvenience.
The fastening of the buttons used for the tie needs to be stronger. They've only been worn a few times before it came apart.
Store owner replied:
Hi there, thank you for bringing this to our attention and for providing the helpful photo. We're truly sorry to see that the button fastening came apart after only a few wears—that's definitely not the durability you should expect, and we sincerely apologize for the inconvenience.
We've made a note of this specific quality issue with the button and will share it with our product team for review. To resolve this for you right away, we'd be happy to arrange a free replacement or a full refund—whichever you prefer.
A member of our customer service team will follow up with you shortly via email to help coordinate the next steps and make sure you're taken care of.
Thanks again for your patience and for giving us the chance to make it right.
Horrible quality.Strapped ripped upon opening it. It’s crazy to think because they were pretty expensive, yet they look like they are from temu…disappointing
Within 5 minutes of walking with the strap behind my heel the rivet pulled apart. It’s such a shame because they’re lovely and so comfortable. I’m sending them back sadly and I’m reluctant to order a new pair as I imagine the same would happen.
Store owner replied:
Thank you for your detailed feedback and for acknowledging the comfort of our shoes. We fully understand your disappointment and surprise at the studs coming loose so quickly—this is not the shopping experience you deserve, nor does it meet our quality standards. We sincerely apologize for this.
We have documented the specific issue you encountered and forwarded it to our quality control and production teams to address the root cause.
We respect your decision and have processed a full refund for you. At the same time, we sincerely hope to have another opportunity in the future to prove to you that we can do better. Our product team is taking this matter seriously to ensure the durability of our products. If you change your mind in the future, we would be delighted to have you try our products again.
I’m expecting to be either refunded or offered a solution to the heel strap problem. I’m not sure how this product is even being sold, it’s as if it never went through any testing at all because the straps brake almost instantly. I haven’t even had time to try out the shoe yet. I am going to have to find a new grommet and try to fix them myself. I’m not paying even more money to find a cobbler to fix them. That’s crazy.
I couldn't wait to get these clogs! I got them and they broke after just a month! 😭😭 I only wear these like once a week!! I am devastated 💔 I loved these shoes!! I hope my boots hold up 😢🙏🏽
I love these slip ons! A great addition to my barefoot shoe collection.
I started of with Sagauros when I started my barefoot journey three years ago and have tried several brands but have looped back round to them.
Just bought a pair of winter puffer boots as well and love them.
Very disappointed in these shoes. Initially they were comfortable, but the grommet attaching the strap to the shoe detached almost immediately. At first I was sort of able to reattach it but it completely pulled put of the shoe, not long after receiving them. When I attempted to return them, I received a message that I was unable to, despite only having them little over a week or so. Hopefully I can save someone the same disappointment.
I really loved these shoes when they arrived but unfortunately the quality is really bad. My first pair the back strap came off on the first day of wearing them. Customer service was good and they sent out a replacement pair as I requested. The 2nd pair did the exact same thing after only a few wears too! I was offered a 50% refund or a £30 voucher even though I had paid £43.20 for the shoes so that was slightly disappointing. Wish I had requested a full refund on the original pair rather than risking it with a 2nd pair!
Store owner replied:
Thank you for taking the time to share your experience and we apologize that the Serene I shoe did not meet your expectations.
We know how much you love barefoot shoes, and we understand the disappointment of receiving a shoe that was designed to be close to nature, but is plagued by quality issues. Our team has made a detailed record of the problem you encountered with the laces falling off, and has submitted this feedback to the product development department to promote subsequent structural improvements and material upgrades.
We are pleased that you have recognized the customer service attitude, the team always hopes to provide the most appropriate solution for each customer as soon as possible when the problem arises. Regarding the solutions provided, our initial intention is to respect the cost you have paid, while also preserving the opportunity for you to try other products. We understand that this does not completely eliminate your dissatisfaction, so if you still have unresolved issues or need further assistance, please feel free to contact us and we will be happy to reassess a more appropriate way of handling the situation.
We sincerely appreciate your input, it is very important to us. We also hope to have the opportunity to provide you with better products and services again in the future. We wish you all the best and a happy life.
The quality of this item is very poor. I wanted to like this shoe because of the barefoot design but there is so much needed improvement. I bought my husband and I both a pair. We enjoyed wearing them for about 1 week before the strap on both our shoes came off and would not click back together. We ended up super gluing them to try and keep the strap together which didn’t help. The customer service was very prompt and helpful when we reached out with these issues. We opted to receive replacement pairs and again the same issue with the strap happened, this time only after the second time wearing them. Save your money and find a different mule option because this one isn’t it. Also the material makes your feet super sweaty even when wearing socks.
Store owner replied:
Thank you for sharing your detailed feedback and expressing your honest opinions about our products and services.
First of all, we sincerely apologize for the quality problems you and your husband encountered when wearing Serene I. As a convenient slipper with the core design concept of "barefoot experience", Serene I aims to provide minimalist and lightweight comfort for daily use, but obviously, we are deeply sorry that it did not meet your expectations in this use.
Regarding the Velcro detachment problem you mentioned, we have submitted such feedback to the product department for review, and will optimize and upgrade the shoelace design and durability. We also attach great importance to the breathability of the shoe material, and the team is evaluating whether there are fabric improvement solutions that are more suitable for long-term wear.
Thank you for your recognition of the work of the customer service team, and we will continue to strengthen the after-sales process to ensure that every customer can get an efficient and warm service experience.
Although this product did not bring you and your family a satisfactory use experience, we still sincerely hope that you will have the opportunity to experience Saguaro's product original intention and improvement efforts again in the future. Thank you again for your valuable comments.
Loved them until on my second time one of the straps disconnected
I used to live in flip flops over the summer. That started becoming impossible & I was finally diagnosed with MS. Walking well is a challenge. I bought these as an option in warm weather. They're perfect - no getting used to, no discomfort, they stay secure & feel comfortable underfoot. I was nervous about the strap after other reviews but so far so good. Love them!
I’ve had these for a few weeks, and I love them. So far, I find them to be comfortable and well made. I primarily wear them around the house, so I can’t say whether they will hold up to more wear and tear, but no complaints.
A simple and versatile canvas shoe designed for kids' everyday wear. Two easy Velcro straps help kids put them on and take them off independently while providing a secure fit.
A sweet and versatile Mary Jane shoe made for garden parties, family gatherings and everyday wear. Easy to dress up or down, it's a lovely match for any outfit.
Designed for kids' comfort throughout the school day. Easy-to-adjust Velcro straps let kids get ready on their own and head to school with a secure fit.
Created for barefoot enthusiasts who have already adapted to minimalist footwear. With an ultra-thin 2.8 mm sole and second-skin knit upper for enhanced ground feel, natural movement and flexible comfort. Ideal for indoor training, gym and light outdoor runs.